Søk i denne bloggen

torsdag 31. mars 2011

stille på trening

heisann.. lenge mellom hver skikkelige oppdatering her, men får ta et lite sammendrag nå. bildene er det datteren min som har tatt.


morini and me


siden sist har det vært NM luftpistol på kløfta, klarte målet mitt der, + 5 poeng.. så det er jeg fornøyd med. endte opp i finalen med 555 poeng. 8 plass tilslutt. kjempefornøyd. hatt luftpistol siden oktober i fjor bare.
(ble en 3 plass på lag der da også)

skyter jevnt og trutt med fripistolen, såpass jevnt og trutt at jeg nesten har glemt morinien min. skjøt litt med den i dag, noen hurtigserier.. klarer nesten ikke å få avtrekk. vant til fripistolavtrekket mitt som går av bare en sommerfugl flyr gjennom rommet. så det må nok trenes inn en del med den før neste konkurranse. ulempen er at jeg trives så godt bak fripistolen min at jeg som regel ikke pakker frem noe annet på treninger.
ligger mellom 540 og 550 med fripistolen. riktignok på 25 meter og coltskive, men føler at jeg har mye å gå på der. er noe med det å ha tålmodighet til å skyte bra.


pardini FPM and me



tok en liten runde med luftpistolen i kveld etter at ungene hadde lagt seg også, kona på nattevakt så alternativet var derrick på nett-tv. endte opp med en 283 halvmatch. ikke skutt siden NM og alt virket rart, men fint resultat.

virker som om våren og sola har begynt å ta litt piffen ut av skytelysten til folk også, var bare tre stykker innom treningen i dag. altfor dårlig! ikke lenge til bane NM.


stille på skytebana

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar