Søk i denne bloggen

mandag 3. oktober 2011

lite blogging mye skyting! + våpen til salgs!

har i det siste ikke sittet så mye på nettet med blogg og sånt, har derimot fortsatt treningsmengden min som tidligere, reist rundt på stevner og startet på en ny karriere som hjemmelader.

skal komme mer inn på dette i innlegg utover uka.

la ut pardini fripistolen min, 357 magnum revolveren min og steyr gb 9mm pistolen min til salg for litt siden og fripistolen er snart på vei til bodø, forhåpentligvis til en lykkelig eier der.
(alle våpnene er selvsagt lovlig registrert og handlene skjer kun til folk med godkjente søknader, slik at det er nevnt.)

så hvis noen her trenger en smith & wesson 586-1. 357 magnum revolver, av den gamle modellen med smidde deler i innmaten. et kjempeemne for en som vil tune seg et feltvåpen. 6 tommers løp og så og si strøken utvendig, (bortsett fra grepet, det har jeg tilpasset litt) så ligger det en sånn i våpenskapet hjemme her. revolveren har nok ikke gått så mye over 1000 skudd så det er mye våpen igjen der!
vil ha 5000 kroner for den.

9mm steyr GB har jeg også til salg, dette er en presis og god pistol, men den er nokså krevende å skyte bra med av en eller annen grunn. tror nok hovedproblemet for meg er at jeg har hender på størrelse med en dvergoterpote, (bra ord) og kommer ikke skikkelig rundt grepet.
pistolen har ligget i våpenskapet etter at jeg skjøt opp de skuddene som fulgte med da jeg fikk den. lader ikke 9mm selv og skyter ikke felt mer og da prioriterer jeg å få solgt unna de våpnene jeg ikke har behov for.
pistolen mangler en skrue på den ene skjefteplata, men dette er ikke akkurat noe problem å skaffe. det er heller ikke noe problem å skyte med som det er.
vil ha 3000 for pistolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar