Søk i denne bloggen

mandag 3. oktober 2011

bilder av våpnene jeg skal selge

selger en 9mm steyr gb.

steyr gb 9 mm
pistolen er ikke mye brukt, mangler en skrue på ene skjefteplata, men ellers er den i svært bra stand.
en spesiell pistol som det ikke florerer av.
faste sikter.

steyr gb 9mm pistol
pistolen selges for kr. 2000,- da jeg ikke skyter felt mer og dermed ikke har behov for denne om dagen.



SMITH & WESSON 586-1  357 magnum

S&W 586
revolveren er av den gamle typen med smidde deler innvendig, den er i svært god stand, ikke blitt skutt mye.

S&W 586 6 tommers løp
har tilpasset grepet på denne ellers er den original. fint utgangspunkt for en topp feltrevolver.
vil ha 4500,- for denne.

begge våpnene er selvsagt lovlig registrert og selges kun mot gyldig kjøpstillatelse fra politiet.

7 kommentarer:

  1. Har du fortsatt de originale treskjeftene til S&W-revolveren?

    A. Rowe.

    SvarSlett
  2. Nei, dessverre. Hadde nok montert dem på før jeg la ut bildet da gitt;)

    SvarSlett
  3. Revolveren har den m. Merkingen rowe.

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha. Har en annen 586 på hånden, men vet ikke om handelen går igjennom ennå. Kontakter deg hvis det skjærer seg.
    AR

    SvarSlett
  5. Er det virkelig så veldig smart av deg å blogge om våpna dine ?
    Du vet da VELDIG godt hva som skjedde meg i fjor..
    Det kunne ha blitt en kostbar affære gitt.

    Du-vet-hvem..

    SvarSlett
  6. heisann Du-vet-hvem-

    er ikke veldig bekymret, alt som er nevnt her er lovlig registrert, og lett for evt myndighetsperssoner å nøste opp i hvis de føler behov for det.

    det finnes folk som blogger om mye verre ting enn dette;)

    tror det er viktig å ikke bli paranoid og lettskremt selv om man driver med dn idrett som for mange virker uforståelig og skummel.
    kanskje flere folk burde blogge mer om våpen og måten de bruker dem i godkjente former for å ufarliggjøre det litt.
    vise omgivelsene at vi har et sunt og fornuftig forhold til hobbyen, og har sunne og fornuftige holdninger til hvordan vi bruker våpnene våre.

    avkrefte myten enkelte har om skyttere.

    opplever jo ofte at folk er interessert i det at jeg skyter helt til jeg nevner ordet pistol, og da blir jeg plutselig en blanding av terminator og morgan kane.. litt kjedelig å måtte forklare virkeligheten for disse folka gang på gang.

    føler meg ikke veldig cowboy når jeg står og presser skudd på 50 meter med fripistolen min, eller skyter luftpistol mot de små blinkene som gang på gang får meg til å bli på gråten av min egen utilstrekkelighet.

    håper at det jeg skriver her kan være med å gi utenforstående et litt mer nyansert bilde av oss sportsskyttere.
    gode folk i et godt miljø som gjør så godt vi kan med utøvelsen av idretten vår.

    håper flere nye dukker opp på bana etterhvert, der er det plass til de fleste!

    T. M.

    SvarSlett
  7. våpnene er nå ikke til salgs mer;)

    SvarSlett