Søk i denne bloggen

mandag 3. oktober 2011

luftdebut for sesongen! krapfoss 28/9

skjøt sesongens første luftstevne på anlegget i krapfoss (MOSS) en kjempebra bane med elektroniske skiver.
det var en god stemning og hyggelig å sitte der litt etter skytingen og titte på storskjerm når de andre skjøt, dessverre var vi litt i tidsnød, pga lang kjøretid, så vi fikk ikke sittet så lenge som jeg ville. men det får vi ta neste gang!
knallmoro å se at det var i overkant av 25 stykker som dukket opp på et sånn midtiukapåkvelden stevne! savner et tilsvarende miljø og engasjement i regionen hvor jeg vanligvis skyter.

moro å få luftet morini luftpistolen min også. blitt oversett altfor mye de siste månedene. er ikke fornøyd med resultatet, men jeg er fornøyd med å komme i gang igjen med luftpistol. det er fantastisk lærerikt og morsomt.



http://fagkomite-pistol.no/Res11/1101032.pdf

resultatene ligger her, for de som er interesserte. jeg klarte 549, med flere serier langt under pari..

kommer nok til å rusle på atskillig mer poeng etterhvert i sesongen. heldigvis lenge til NM selv om det går fort!

bilder fra Krapfoss gikk dessverre i glemmeboka, men det skal jeg sørge for å få med neste gang.


stoppet innom BØRSELARS på vei nedover og fikk benkeskutt luftpistolen min også. (nok en gang strålende service og en kopp kaffe..)( dessverre så gikk det ikke bedre enn at jeg bestilte meg en ny fripistol da jeg var der så det ble en dyr gratis kaffe;))( og fikk sett selv at det ikke hjelper å klage på den hvis jeg skyter dårlig. imponerende presisjon på morinien min.
(selv om stort sett de fleste moderne banepistoler går hull i hull, eller i hvertfall bedre enn de fleste skyttere er det godt å få testet den slik at jeg kan være sikker på det selv.) (skjønner noen de setningene der så er jeg imponert) parantes slutt...

må også få takket Marianne Ullvassveen for at hun minnet meg på stevnet noen dager før. er liksom fort gjort å ikke sjekke alle terminlister rundt omkring. greit at noen tar ansvar for å få meg med ut;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar